zondag 12 januari 2014

Mueslikoeken ...


Toen ik laatst bij IKEA was, kwam ik dit boek tegen ...
kleine projecten, grote ambities!
Hoe kan je je keuken,duurzamer maken?
Slim winkelen, bewaren ,bereiden en hergebruiken, zo weinig mogelijk weggooien!
STABIL - ONS ETEN - NATUURLIJK! Boek IKEA

Onder de titel "Te goed om weg te gooien" , maakte ik met Arthur muesli koeken.
Ik kan muesli niet weerstaan, mooie verpakking en met de gedachte aan lekker gezond belandt er steeds een mooie pot op de vensterbank die nooooooit op raakt!

Recept
200gr muesli
125 gr boter
200 gr zelfrijzend meel
200 gr suiker
1 ei
2 eetlepels siroop
2 eetlepeks water
Boter smelten en alles mengen, kneden met de handen en koekjes vormen.
Lekker kliederen ...



Ik denk dat deze pot wel leeg raakt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten